♥ jangan lupa like okay ♥

. DOMO :)

  okay harini aku nak susun 10 jari nak mintak maaf kat
korang sebab dah lama tak update blog . takde lah lama mana 
pun kan ? ah , asal lebih 1 hari tu kira lama lah kan ? HAHA 
kau kisah ? aku lagi kisah tahu ? HAHA : D
now korang tengok blog aku . dah berubah en ? kalau korang 
bijak , ape yang aku ubah ? cepat jawab . siapa betul aku bagi 
5 sen . hakhak ! kaayy , aku ubah background lah sayang . 
comel tak ? comel kan kan kan ? : ) 
aku suka DOMO gila vavi duhh . sebab dia comel ! aww aww <3
tetiba tergerak hati ni nak letak background DOMO . 
so dengan bangga nya , aku pun tukar lah . kalau korang tak
suka DOMO , korang boleh angkat kaki dari blog aku ni okay ?
aku taknak mata kau juling tengok DOMO aku yang comel ni .
HAHAHA ^^ 
kaayy now aku taktau nak letak lagu apa dekat blog .
pening aku fikir nak letak lagu ape . but still taktau jugak .
ada tak lagu DOMO ? kalau ade nak letak ah . mesti lagu comel
kannnnnnnnnnn ? HAHAHAHA gampang XD
haish ! sebelum ni lagu malay . but now dah lagu english en ? 
tapi lagi mcm dah boring jeh . haha XD korang bagi idea boleh ?
 sumpah aku dah buntu gila ni ! nak letak lagu rancak 
tapi takut korang tak suka . yelah , bukan semua orang suka lagu 
rancak ala ala clubbing tu kan ? hikhik -.-'
dahh cukup sampai sini jeh . malas nak taip lagi .
later aku update lagi kaayy : ) btw , nanti kalau 
aku dah tukar lagu rancak jangan marah tau tau tau .
kalau tak minat just tekan pause je kat music player tu kaayy ?  
S O R R Y ! kbye muah :*


click LIKE and then FOLLOW okay :)

No comments:

Post a Comment