♥ jangan lupa like okay ♥

. exam , what the fish -,-'

exam exam exam ! duhhh -.-'
harini hari kedua aku exam . 
susah gila kot . haih bapak ah .
bengang betul jawab paper bi tadi .
ape yg aku baca semua taknak keluar =='
semalam paper bm , okay lah jugak . 
cuma kertas 2 je ah cam cibet sikit .
sivik tadi nasib baik senang :')
dah lah ada soalan yg kena mengena 
dengan juvana . ouh I LAIKEE ! 
bole pulak keluar soalan juvana en .
tak sangka betul . terus bersemangat aku
nak jawab paper sivik tuh HAHA :D
esok exam agama pulak . omg takutnya ! 
harap harap lah apa yg aku baca nanti
keluar . aminnn :') 
alang alang aku dah update blog ni en .
aku nak citer sikit pasal pagi tadi .
serius menyirap gila kod -.-
pagi tadi aku pakai baju kurung sbb 
semalam ade cikgu ni ckp ape ntah . yg
penting ada kena mengena dgn pakai baju sch .
then time lepas beratur tuh bole pulak 
dyeowg tahan aku . aku dengan eya dah 
panas jea . amik kau mawas ,
pagi pagi dah kena salak dgn aku .
best enn ? mane taknye kena salak .
dah tentu semalam cikgu tuh cakap bole 
pakai baju sch kan . yg kau na tahan tahan 
aku jadah . bukan aku tak pakai baju pun .
lantak kau ah na cakap aku kurang ajar ke ape .
dah mmg kau melampau . mcm dah takde kerja 
lain , asek na tahan budak jea . jgn 
pikir awak tuh bagus sangat okay ? 
belum sampai setahun jd mawas dah kerek
kerek . bole blah laa wehh ! 
okay now bagi aku gelak kejap ,
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD
gelak besar doh aku . nak tawu kenapa ?
pagi tadi lah , time budak ni tgh tulis nama en .
ade la sorang abang f5 ni cakap kat mawas yg
tahan kiteorang tuh . ' eh , kalau budak na exam tak
payah tahan lah ' amik kau ! pagi pagi dah kena . 
good job abang , lenkali buat lagi kay ? sy mmg suka :D
HAHAHAHAHA . semput dah aku doh .
gelak banyak sangat . later sambung ! 
nak sambung gelak dekat fb pulak .
wakakakakaka , kbye <3


click LIKE and then FOLLOW okay :)

No comments:

Post a Comment